Festool SERVICE all-inclusive

Koncentráljon a legfontosabbra:

A munkájára.

Minden nap azon gondolkodunk, hogyan tehetjük könnyebbé az Ön életét. Tökéletesen átgondolt gépekkel és szolgáltatásokkal, melyek következetesen alkalmazkodnak a munkával töltött mindennapok követelményeihez. A lehetőségekhez mérten szeretné elkerülni és el is kell kerülnie a leállásokat, a felesleges túlórákat és a plusz költségeket. Ezt mi is tudjuk, ezért is vezettük be a SERVICE all-inclusive szolgáltatáscsomagot*. Az Ön eredménye fontos számunkra. 

Regisztrálja most a gépét
- Kérjük, válasszon -
  • SERVICE all-inclusive

    Költségmentes szerviz! 36 hónapos költségmentes szerviz garancia.**

    Ha valami meghibásodott, költségmentesen javítjuk. Ez Önnek munkaidő-, és költségmegtakarítást jelent és egyben a pót-és kopó alkatrészek cseréjét is.

  • Új gép lopás esetén.
    36 hónapos biztosítás lopás esetére.

    Lopás esetén 30.000 Ft + Áfa önrész mellett vadonatúj cserekészüléket kap tőlünk.
    Lopás esetére szóló nyomtatvány.

    Lopás esetére szóló biztosítás
  • SERVICE all-inclusive

    Olyan nincs, hogy már nem létezik. 10 éves pótalkatrész garancia.

    Abban az esetben, ha mégsem tudnánk szállítani – új készüléket kap tőlünk ingyenesen a régi helyett.

  • 90%-os elégedettség.
    100%-os pénzvisszafizetés
    .
    7 napos kockázatmentes tesztelés.

    Nem tetszik Önnek a megvásárolt gép? A vásárlástól számított 7 napon belül visszatérítjük Önnek a vételárat.

    Pénz visszafizetési nyomtatvány.

    SERVICE all-inclusive

Kérdései vannak?


Keresse meg a választ a gyakori kérdések között, illetve használja a közvetlen elérhetőségeket: 


+36-1-297-1350 illetve info@festool.hu


Tovább a gyakori kérdésekhez!

* Érvényes az összes 2013. 03. 06-tól megvásárolt és a vásárlás dátumától számított 30 napon belül regisztrált Festool gépre a „SERVICE all-inclusive” szolgáltatáscsomag keretében. Az összes szolgáltatásra a Festool garanciális és szolgáltatási feltételei érvényesek. Leírásukat a www.festool.hu oldalon találja.

** A következő esetekben nem jár a „költségmentes szerviz” a szolgáltatási feltételeink értelmében: nem megfelelő fogyóanyag és tartozék használata esetén, a nem eredeti tartozék és pótalkatrész használatából fakadó kár esetén, a normál felhasználást jelentősen meghaladó igénybevétel esetén, valamint, ha a felhasználó saját maga szerelte szét a készüléket.