Kérdések és válaszok a teljes körű javítással kapcsolatban

Gyakran feltett kérdések és válaszok.

    Megbízás

    Hogyan adhatok le javítási megbízást?
    Kérjük lépjen kapcsolatba a Festool ügyfélszolgálatával a +36-1-297-1350 telefonszámon. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre a javítási kérdéseivel, kéréseivel kapcsolatban.
    Javítási megbízást az Ön Festool szakkereskedője által is leadhat. Vegye azonban figyelembe, hogy a megnövekedett szállítási és kommunikációs utak miatt a teljes feldolgozási idő is meghosszabbodhat.

    Miért javasolt a javítást közvetlenül a Festool márkaszervizénél elvégeztetni?
    Ekkor a gép javítása teljesen átlátható és ellenőrizhető.
    Az javítási megbízás megrendelése esetén a gépet elhozzuk az Ön által megadott helyről. A szervizben töltött idő alatt a gépet megjavítjuk, megtisztítjuk, ellenőrizzük az elektromos biztonságát és visszaszállítjuk Önnek üzemkész állapotban.
    A megjavított vagy kicserélt pótalkatrészekre hat hónapos garanciát nyújtunk. 
    Automatikusan ellenőrizzük a gépe garanciális állapotát: ha a garanciális idő még tart, és a gépet regisztrálták All-inclusive garanciára, akkor a javítás Önnek díjtalan.
    Ha a géphez rendelkezésre állnak szoftverfrissítések, akkor ezeket szükség esetén a javítási folyamat során elvégezzük.
    Munkatársaink kifejezetten Festool termékek javítására képzettek, így minden mozdulatuk szakavatott és Ön a lehető leggyorsabban visszakaphatja gépét.

    Természetesen csak eredeti pótalkatrészeket használunk.

    Mielőtt visszaküldjük Önnek a gépet elvégezzük a finombeállítását. Elvégezzük és tanúsítjuk a készülék elektromos biztonsági ellenőrzését a DGUV/VDE előírás szerint.

    Lebonyolítás időtartama

    Mennyi ideig van úton a gépem?
    A gépet általában 48 órán belül megjavítjuk, azonban a gép elhozatalától a visszajuttatásáig kb. egy hetet vesz igénybe a javítás. Kivéve azokban az esetekben ha a pótalkatrészt külföldről kell berendelnünk.

    Javítás esetén kaphatok-e kölcsön-gépet a Festooltól?
    Nem, a Festool nem nyújt kölcsönkészüléket javítás esetére.
    Szükség esetén néhány Festool szakkereskedő biztosít kölcsönkészüléket.
    Erről a szakkereskedőjénél érdeklődjön.

    Mikor érkezik a csomagküldő szolgálat? Van-e lehetőség időpontot egyeztetni?
    Sajnos egyelőre nem egyeztethető elhozatali időpont.
    A gépet bármilyen tetszőleges helyről elhozattathatja.

    További lehetőségekért forduljon közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz:

    Tel.: +36-1-297-1350
    E-mail: info@festool.hu

    Elérhet bennünket hétfőtől csütörtökig 7.30 és 16.30-, pénteken 7.30 és 14.00 óra között.

    Költségek

    Mennyibe kerül a kéziszerszám elvitele?
    Ez az Ön számára mindig díjtalan. Csupán a visszaszállításkor merülhetnek fel költségek.
    Ha a garancia nem érvényes már, akkor a visszaküldés díja csomagküldő szolgálattal, utánvéttel 1.750 Ft + Áfa.

    Mennyibe kerül a javítás?
    Ha a gépet regisztrálták az All-inclusive garancia szolgáltatásba, akkor a javítás a garanciális időszak alatt ingyenes.
    Minden egyébe esetben a következő szabályok érvényesek: amennyiben a javítás összköltsége kevesebb, mint nettó 25.000 Ft, árajánlat készítése nélkül javítjuk a gépet. Nettó 25.000 Ft-os értékhatár felett árajánlatot küldünk, melynek érvényessége 30 naptári nap. Amennyiben az ajánlat határidejének lejáratáig nem kapunk választ, a gépet szétszerelt állapotban küldjük vissza. Abban az esetben, ha a megrendelő a javítást nem kéri, a gépet szétszerelt állapotban küldjük vissza.

    Mennyibe kerül egy árajánlat?

    Az árajánlatokon eddig feltüntetett 2.000 Ft + Áfa bevizsgálási díjat a már nem alkalmazzuk. Amennyiben a javítást nem rendelik meg, a gépet szétszerelt állapotban, bevizsgálási díj nélkül küldjük vissza..

    Milyen lehetőségeim vannak az árajánlat elkészítését követően?
    A megadott feltételekkel megjavíttathatja a gépet.
    Ha nem tart igényt sem a javításra, sem a szakszerű elselejtezésre, akkor a gépet szétszerelt állapotban visszaküldjük Önnek.
    Vegye figyelembe a következő kérdést a Költségek és csomagolás pont alatt: „Mért szétszerelve küldik vissza a gépemet?”

    Az árajánlat tartalmazza a gép hiányzó alkatrészeinek felsorolását?
    A működéshez és biztonsághoz szükséges alkatrészeket beszereljük és feltüntetjük. Ha például egy körfűrészt billenőbura nélkül küld be hozzánk, akkor ezt az Ön és a saját védelmünk érdekében fel kell szerelnünk és ennek költsége szerepel a költségjavaslatban is. 

    Csomagolás és kiküldés

    Az akkus gépek javítása esetén miért kell megadnom az akkumulátor méretét?
    A lítium-ion akkuk általában veszélyes árunak minősülnek. Speciális előírások 100 Wh teljesítménytől érvényesek. A Festool esetében ezek a 6,2 amperóra (Ah) fölötti akkuegységekre vonatkoznak.
    Ezért a szállítás biztonsága érdekében ismernünk kell a következő adatokat:

    • a pontos darabszám
    • az árucikk megnevezése cikkszámmal együtt, ez az akkumulátor hátoldalán található
    • az akku kapacitása, ugyancsak az akkumulátor hátoldalán

    Amennyiben a küldemény veszélyes árut tartalmaz, akkor biztosítjuk az Ön számára a megfelelő letölthető veszélyjelölő címkét.

    Megadhatok másik elhozatali és szállítási címet is?
    Igen, a javítási megbízás során alternatív elhozatali vagy szállítási címet is megadhat.

    Hogyan kell becsomagolni a meghibásodott gépeket?
    Ha a gép SYSTAINER-ben található, akkor nem kell külön becsomagolni.
    A különálló gépeket biztonságosan és törésmentesen, kartonba kell csomagolni.
    Nagy méretű készülékek és gépek (pl. KAPEX, PLANEX) esetén szállítódobozt bocsájtunk rendelkezésre -  ennek érdekében forduljon a Festool ügyfélszolgálatához: 

    Tel.: +36-1-297-1350
    E-mail: info@festool.hu

    Elérhet bennünket hétfőtől csütörtökig 7.30 és 16.30  óra között, pénteken 14.00 óráig.
    Ezenkívül vegye figyelembe a veszélyes áruk küldésére vonatkozó külön csomagolási utasításokat.

    „Mért szétszerelve küldik vissza a gépemet?”
    Az árajánlat pontos elkészítéséhez és kiszámításához, annyira szét kell szednünk a gépet, hogy a hiba megállapítható legyen.
    Az árajánlat kézhez vételét követően Ön dönthet úgy, hogy nem kéri a javítás elvégzését és megbízhat bennünket azzal, hogy küldjük vissza Önnek a meghibásodott gépet.
    Ebben az esetben a gépet szétszerelt állapotban küldjük vissza.

    Megbízás külföldön

    Hol javíttathatom meg a gépet, ha külföldön tartózkodom?

    A gépet közvetlenül az adott országban is megjavíttathatja, amennyiben ott található Festool szerviz szolgáltatás. További tudnivalókért válassza ki a megfelelő országot a www.festool.com/service weboldalon

    Milyen garanciajogosultságaim vannak, ha egy gépet Magyarországon vásároltam és regisztráltam, de jelenleg külföldön tartózkodok?

    Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a Festool ügyfélszolgálatával:

    Tel.: +36-1-297-1350
    E-mail: info@festool.hu

    Elérhet bennünket hétfőtől csütörtökig 7.30 és 16.30 óra között, pénteken 14.00 óráig.