All-inclusive garancia FAQ

Az all-inclusive garancia szolgáltatással kapcsolatos kérdések és válaszok

Gyakran feltett kérdések és a megfelelő válaszok.

    All-inclusive garancia

    Mit jelent az all-inclusive garancia?
    Átfogó all-inclusive garancia szervizszolgáltatásainkkal új Festool gépe regisztrálását követően az első három évben biztosítva van, és Ön arra koncentrálhat, ami számít: a munkájára. Annak érdekében, hogy profitálhasson az „Ingyenes teljes körű javítás“, a „Lopás esetén készülék pótlása“, a „Garantált eredeti alkatrészek“ és a „Pénzvisszafizetés“ szolgáltatásainkból, a vásárlást követő 30 napon belül ingyenesen regisztrálni kell a gépet.

    Hogyan regisztrálhatom a gépemet az All-inclusive garancia szolgáltatásra?
    A vásárlást követő első 30 napon belül online regisztrálhatja gépét vagy megbízhatja szakkereskedőjét a regisztráció elvégzésével.

    Jár valamilyen költséggel az All-inclusive garancia szolgáltatás? 
    Nem, az All-inclusive garancia szolgáltatást a gép ára tartalmazza, így az Ön számára teljesen ingyenes. Az egyedüli feltétel: a gépet a vásárlást követő 30 napon belül regisztrálnia kell az All-inclusive garancia szolgáltatásra.

    Kapok visszaigazolást az All-inclusive garancia regisztrációról?
    Igen, regisztrációt követően garanciajegyet állítunk ki. Ha Ön saját maga regisztrálta a gépet, akkor a garanciajegyet e-mailben küldjük meg. Ha a regisztrációt a szakkereskedő végezte el az Ön számára, akkor a garanciajegyet vagy e-mailben (amennyiben az e-mail-címe az ügyfél-adatbázisunkban) vagy postán küldjük meg Önnek. Gondosan őrizze meg ezt a garanciajegyet, hogy garanciaigény esetén be tudja mutatni.

    Az All-inclusive garancia minden Festool termékre érvényes?
    Az All-inclusive garancia minden Festool gépre érvényes. Az, hogy egy termék regisztrálható-e az All-inclusive garancia szolgáltatásra, az az összes Systainerhez vagy kartonhoz mellékelt All-inclusive garancia kártyáról ismerhető fel. Ezenkívül honlapunkon, a termékek funkcióleírásában is utánanézhet, hogy lehetőség van-e a regisztrálásra.

    Teljes körű ingyenes javítás.

    Mely alkatrészekre és hibákra vonatkozik ez a szolgáltatás?
    Anyag- és gyártási hibákra, ideértve a pót- és a kopóalkatrészeket (különösen a szénkeféket, a golyóscsapágyakat, gumigyűrűket, akkuegységeket, akkutöltő-készüléket, tömítőgyűrűket, kábeleket és kapcsolókat), valamint a szükséges munkaidőkre. A pót- és a kopóalkatrészek áttekintését a pótalkatrész-katalógus tartalmazza. A „Garancia“ oszlopban „Igen“ jelölésű alkatrészeket ingyen kicseréljük.

    Javítás esetén kapok árajánlatot?
    Az All-inclusive garanciának köszönhetően az első három évben nem készül árajánlat és számla a javításokról, mindez már a múlté. Az egyedüli feltétel: a gépet a vásárlást követő 30 napon belül regisztrálnia kell az All-inclusive garancia szolgáltatásra. A garancia lejártát követően kérésre készítünk árajánlatot.

    Vannak kivételek, amelyekre nem érvényes a szolgáltatás?
    Igen, vannak. Olyan kivételekről van szó, amelyek bizonyára megérthetők, .pl. ha egy gépet szándékosan megrongálnak vagy tartós ipari célra alkalmaznak. A kivételeket a Garanciális feltételek alatt tüntettük fel.

    Milyen igényeim lehetnek, ha nem regisztráltam a gépemet az All-inclusive garancia szolgáltatásra?
    Ipari felhasználóként 12 hónapig, magánfelhasználóként 24 hónapig tarthat igényt a törvényes garanciaszolgáltatásra. Ez olyan anyag- és gyártási hibákra vonatkozik, amelyek már a termék kiszállításakor is fennálltak. Vegye figyelembe, hogy a törvényes garanciaszolgáltatás kopásra nem vonatkozik.

    Lopás esetén cserekészülék.

    Ellopták a gépemet az építkezés helyszínén / az autómból. Ennek ellenére kapok csere-gépet?
    A vásárlást követő három éven belül 30.000 Ft+Áfa önrész ellenében egy vadonatúj gépet kap tőlünk – akkor is, ha a készüléket az autóból vagy az építkezés helyszínén lopták el.

    Mit kell tennem, ha ellopták a gépemet?
    Fontos, hogy betartsa a vonatkozó határidőket. A gép ellopását azonnal be kell jelentenie a rendőrségen. A feljelentést a garanciajeggyel együtt 5 napon belül mutassa be a szakkereskedőnek. Az eset megvizsgálása után elküldjük szakkereskedőjének az új készüléket és Ön azt 30.000 Ft+Áfa önrész ellenében átveheti.

    Túlléptem az 5 napos határidőt. Ennek ellenére kapok cserekészüléket?
    Sajnos nem! Ezt a szolgáltatást csak akkor tudjuk kínálni, ha betartja határidőinket.

    Jogosult a cserekészülékem minden All-inclusive garancia szolgáltatásra?
    Cserekészüléke az ellopott gép fennmaradó lejárati idejére kapja meg az All-inclusive garancia szolgáltatást. Vagyis, ha a gépet pl. két év elteltével lopták el, akkor a cserekészülék a fennmaradó egy évre profitál az All-inclusive garanciából. Ilyen esetben a regisztrációt mi vállaljuk Ön helyett és elküldjük az új garanciajegyet. Mivel minden gépre csak egyszer vehető igénybe a lopás esetére szóló csere, ez a cserekészülékre már nem lesz érvényes.

    Garantált eredeti alkatrészek.

    Mi történik, ha valamely alkatrész a 10 éven belül már nem áll rendelkezésre?
    Garantáljuk Önnek, hogy gépéhez a gyártás befejezése után 10 évig raktározzuk a pótalkatrészeket. Ha ígéretünket nem tudjuk betartani, akkor Ön ingyenesen új elektromos gépet kap csereként.

    A 10 éves pótalkatrész-garancia letelte után többé nincs pótalkatrész a gépemhez?
    Számos géphez a gyártás befejezése után 10 évnél lényegesen hosszabb ideig raktározunk pótalkatrészeket.

    Pótalkatrészre van szükségem. Mit kell tennem?
    A géphez való megfelelő pótalkatrész megtalálásához a gép pontos típusa és az alkatrész cikkszáma (T-Nr.) szükséges. Ezek az adatok közvetlenül megtalálhatók a gép adattábláján, valamint a garancia dokumentációjában. Szakkereskedője szívesen segít hogy a megfelelő alkatrészt válassza ki.

    Fontos tudnivaló a pótalkatrészek használatával kapcsolatban:
    Kérjük, vegye figyelembe, hogy minőségi és biztonsági okokból minden Festool gépet kizárólag csak arra feljogosított szerviz javíthat. Javasoljuk, hogy a javítással közvetlenül bennünket bízzon meg. Törvényi előírás, hogy a gépház minden megbontása után végre kell hajtani a szakmai egyesület 3+4 jelű előírásainak, valamint a DIN VDE 0701/0702 jelű irányelvnek megfelelő biztonsági ellenőrzést. Ezt csak speciális képzettséggel rendelkező szervizes kolléga végezheti el. Sok esetben speciális eszközökre is szükség van az előírásszerű javításhoz. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szakszerűtlen javítási kísérlet esetén minden garancia- és szavatossági igény érvényét veszíti. Ezért kifejezetten nem tanácsoljuk a saját kezű javításokat.

    Pénzvisszafizetés.

    Mit kell tudnom, ha szeretném kihasználni ezt a szolgáltatást?
    Az egyedüli feltétel, hogy gépét közvetlenül a megvásárlás után regisztrálja az All-inclusive garancia szolgáltatásra. Utána nyugodtan tesztelheti és 7 napon belül visszaviheti a szakkereskedőhöz, ha nem felel meg az elvárásainak. A vételárat ebben az esetben teljesen visszatérítjük.

    A garanciális feltételekben az áll, hogy a gép csak „enyhén használt“ lehet. Mit jelent ez?
    Lehetővé kívánjuk tenni, hogy Ön valódi körülmények között próbálhassa ki gépeinket. Ehhez a mindennapi munkavégzés körülményei között átfogóan kipróbálhatja őket és gyorsan megállapíthatja, hogy megfelelnek-e elvárásainak. Vegye figyelembe, hogy a tartós ipari körülmények közötti teszt nem megengedett. Fontos, hogy a gépet a szállítási terjedelemnek megfelelően hiánytalanul és az eredeti csomagolásban szolgáltassa vissza.