GYIK - gyakran ismételt kérdések

Keresse bizalommal a Festool munkatársait!

Kérdései vannak?

Készséggel állunk rendelkezésére:


A SERVICE all-inclusive szolgáltatással kapcsolatos kérdések
+36-1-297-1350 vagy info@festool.hu


Festool márkaszerviz
+36-1-297-1352 vagy info@festool.hu

Hétfőtől csütörtökig 07:30-16:30-, pénteken 07:30-14:00 között érhet el bennünket!


Reméljük, már a GYIK pontban megtalálja a választ kérdésére.

- Kérjük, válasszon -

SERVICE all-inclusive

Mi a SERVICE all-inclusive?
Gondtalan munkavégzést biztosító SERVICE all-inclusive csomagunkkal olyan szolgáltatásokat fejlesztettünk ki, amelyek következetesen alkalmazkodnak a munkával töltött mindennapjai követelményeihez. Ahhoz, hogy „36 hónapos költségmentes szerviz garancia”, „36 hónapos lopás esetére szóló biztosítás”, „10 éves pótalkatrész garancia” és „7 napos kockázat nélküli tesztelés” szolgáltatásainkat kihasználhassák, gépüket a vásárlást követő 30 napon belül regisztrálniuk kell. A gépregisztráció ingyenes.

Hogyan regisztrálhatok a SERVICE all-inclusive szolgáltatásra?
Gépét a vásárlást követő 30 napon belül egyszerűen regisztrálhatja online címen, vagy szakkereskedőjét is megbízhatja a regisztrálással.

Jár valamilyen költséggel a SERVICE all-inclusive szolgáltatás? 
Nem, a SERVICE all-inclusive szolgáltatást a gép ára tartalmazza, így az Ön számára teljesen ingyenes. Az egyedüli feltétel: gépét a vásárlást követő 30 napon belül regisztrálnia kell a SERVICE all-inclusive szolgáltatásra.

Kapok igazolást a SERVICE all-inclusive szolgáltatásra történt regisztrálásról?
Igen, a regisztrálást követően szerviztanúsítványt kap tőlünk – e-mailben (ha saját maga regisztrálta a gépet) vagy postán (ha a szakkereskedő végezte a regisztrálást). Gondosan őrizze meg ezt a tanúsítványt, hogy szerviz igénye esetén be tudja mutatni.

Érvényes a SERVICE all-inclusive szolgáltatás minden Festool termékre?
A SERVICE all-inclusive szolgáltatás minden Festool gépre és további kiválasztott termékekre érvényes. Az, hogy egy termék regisztrálható-e a SERVICE all-inclusive szolgáltatásra, a minden Systainerhez vagy kartonhoz mellékelt SERVICE all-inclusive kártyáról ismerhető fel. Ezen kívül honlapunkon, a termékek funkcióleírásában is utána nézhet, hogy lehetőség van-e a regisztrálásra.

36 hónapos költségmentes szerviz garancia

Mely alkatrészekre és hibákra vonatkozik ez a szolgáltatás?
Anyag- és gyártási hibákra, ideértve a pót- és kopó alkatrészeket (különösen a szénkeféket, golyóscsapágyakat, gumimandzsettákat, akkuegységeket, azok töltőit, tömítőgyűrűket, fix kábeleket és kapcsolókat), valamint a szükséges munkaidőt. A pót- és kopó alkatrészek áttekintése pótalkatrész-katalógusunkban található. A „Garancia” oszlopban „Igen”-nel jelölt alkatrészek cseréje ingyenes. 

Javítási igény esetén kapok árajánlatot?
A SERVICE all-inclusive szolgáltatásnak köszönhetően az első 36 hónapon belül a javítások számlái és az árajánlatok elfelejthetők. Az egyedüli feltétel: gépét a vásárlást követő 30 napon belül regisztrálnia kell a SERVICE all-inclusive szolgáltatásra. A garanciaidő letelte után kívánságra minden javításhoz árajánlatot adunk.

Vannak kivételek, amelyekre nem érvényes a szolgáltatás?
Igen, vannak. Olyan kivételekről van szó, amelyeket Ön is biztosan megért, pl. ha a gépet szándékosan megrongálják vagy tartósan ipari körülmények között használják. Minden kivétel megtalálható a SERVICE all-inclusive feltételei között.

Milyen igényeim lehetnek, ha nem regisztráltam a gépemet a SERVICE all-inclusive szolgáltatásra?
Céges felhasználóként 12 hónapig, magánfelhasználóként 24 hónapig tarthat igény a törvényes garanciaszolgáltatásra. Ez olyan anyag- és gyártási hibákra vonatkozik, amelyek már a termék kiszállításakor is fennálltak. Vegye figyelembe, hogy a törvényes garanciaszolgáltatás kopásra nem vonatkozik. Ezért minden esetben regisztrálnia kell szerszámát a SERVICE all-inclusive szolgáltatásra. A regisztrálás az Ön számára ingyenes!   

36 hónap lopás esetére szóló biztosítás.

Ellopták a gépemet az építkezés helyszínén, illetve az autómból. Érvényes ennek ellenére a lopás esetére szóló biztosítás?
A vásárlást követő 36 hónapon belül 30.000 Ft + Áfa önrész ellenében egy vadonatúj gépet kap tőlünk – akkor is, ha a készüléket az autóból vagy az építkezés helyszínén lopták el.

Mit kell tennem, ha ellopták a gépemet?
Fontos, hogy betartsa a vonatkozó határidőket. A gép ellopását azonnal be kell jelentenie a rendőrségen. A feljelentést azután a szerviztanúsítvánnyal 5 napon belül mutassa be a szakkereskedőnek. Az eset kivizsgálása-jóváhagyása után elküldjük szakkereskedőjének az új készüléket és Ön azt 30.000 Ft+Áfa önrész ellenében átveheti.

Lopás esetén kitöltendő nyomtatvány - klikk ide.

Túlléptem az 5 napos határidőt. Érvényes ennek ellenére a lopás esetére szóló biztosítás?
Sajnos nem! Ezt a szolgáltatást csak akkor tudjuk kínálni, ha betartja határidőinket.

Jogosult a cserekészülékem minden SERVICE all-inclusive szolgáltatásra?
Cserekészüléke az ellopott gép fennmaradó lejárati idejére kapja meg a SERVICE all-inclusive szolgáltatást. Vagyis ha pl. 2 év után lopták el a gépet, akkor a még fennmaradó egy évre jár a SERVICE all-inclusive szolgáltatás. Ilyen esetben a regisztrációt mi vállaljuk Ön helyett és elküldjük az új szerviztanúsítványt. Mivel minden gépre csak egyszer vehető igénybe a lopás esetére szóló biztosítás, ez a cserekészülékre már nem lesz érvényes.   

7 napos tesztelési lehetőség.

Mire kell ügyelnem?
Az egyedüli feltétel, hogy gépét közvetlenül a megvásárlás után regisztrálja a SERVICE all-inclusive szolgáltatásra. Utána nyugodtan tesztelheti és 7 napon belül visszaviheti a szakkereskedőhöz, ha nem felel meg az elvárásainak. A vételárat természetesen visszakapja.

Pénz visszafizetési garancia - nyomtatvány - klikk ide!

A SERVICE all-inclusive feltételei között szerepel, hogy a gépnek „enyhén használt” állapotban kell lennie. Mit jelent ez?
Lehetővé kívánjuk tenni, hogy Ön valódi körülmények között próbálhassa ki gépeinket. Ehhez a mindennapi munkavégzés körülményei között átfogóan kipróbálhatja őket és gyorsan megállapíthatja, hogy megfelelnek-e elvárásainak. Vegye figyelembe, hogy a tartós ipari körülmények közötti teszt nem megengedett.
Fontos, hogy a gépét a szállítási terjedelemnek megfelelően hiánytalanul szolgáltassa vissza.

10 év pótalkatrész garancia.

Mi történik, ha valamely alkatrész a 10 éven belül már nem áll rendelkezésre?
Garantáljuk Önnek, hogy gépéhez a gyártás befejezése után 10 évig raktározzuk a pótalkatrészeket. Ha ígéretünket nem tudjuk betartani, akkor Ön ingyenesen új cseregépet kap.

A 10 éves pótalkatrész garancia letelte után többé nincs pótalkatrész a gépemhez?
Számos géphez a gyártás befejezése után 10 évnél lényegesen hosszabb ideig raktározunk pótalkatrészeket.

Pótalkatrészre van szükségem. Mit kell tennem?
A gépéhez megfelelő pótalkatrészeket pótalkatrész-katalógusunkban találja. A gép típusa és az alkatrész cikkszáma (TNR) alapján kikeresheti, majd szakkereskedőinknél megrendelheti a pótalkatrészeket. Vegye figyelembe, hogy gépeinket csak arra feljogosított szervizek és kizárólag eredeti pótalkatrészek felhasználásával javíthatják. Csak így biztosítható a javítás utáni kifogástalan és biztonságos működés.