Regisztrálja Festool gépét a pénzvisszatérítésért most!
ROTEX áttételes hajtású excentercsiszoló
Találja meg most a megfelelő ROTEX-et az Ön felhasználási céljára!
A Festool áttételes hajtású excentercsiszolóival igazi mindntudókat birtokolhat: durva csiszolás, finom csiszolás és polírozás. Mindez egyetlen szerszámmal. A nagy teljesítményű motor a ROTEX bütykös pályával kombinálva lehetővé teszi, hogy a durva csiszolásnál akár háromszor több anyagot távolítson el. Erőteljes, sokoldalú és megbízható. Vásárolja meg most a ROTEX-et és élvezze a pénzvisszatérítés előnyét!
Felsőmarók
Találja meg az Ön igényeinek megfelelő felsőmarót most!
A felsőmarók lehetővé teszik a a precíz marást, továbbá a ferde és hornyolt, valamint a különböző munkadarabok profilozását. A felsőmarókat nagy teljesítményű villanymotor, precizitás, egyszerű marógépcsere és a tartozékok széles választéka jellemzi. Használja ki most a pénzvisszatérítés előnyét és jusson hozzá új felsőmarójához még ma!
GYIK
Gyakran ismételt kérdések és válaszok
Nem találja itt a megfelelő választ a kérdésére? Ebben az esetben forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: customerservice@festool.hu.
A pénzvisszatérítés kifizetésének előfeltétele egy, az akcióban résztvevő gép megvásárlása a 2025. július 14. és 2025. november 30. közötti promóciós időszakban, valamint a számla feltöltése a személyes MyFestool fiókba legkésőbb 2025. december 14-ig. A részletek a részvételi feltételekben találhatók .
Lehetősége van arra, hogy a csiszológépet közvetlenül a MyFestoolban a pénzvisszatérítés regisztrációs folyamat keretében regisztrálja. Ehhez a regisztrációs folyamat végén be kell jelölnie a megfelelő négyzetet.
Vigyázat: az All-inclusive garanciára történő regisztrációval, a terméket nem regisztrálja egyúttal a pénzvisszatérítési akcióra is.
Nem, ez sajnos nem lehetséges. Önnek szükséges regisztrálnia a gépet saját MyFestool fiókjában.
Sajnos ez nem lehetséges. Minden egyes terméket külön-külön kell regisztrálni és a számlát minden alkalommal külön kell feltölteni. A termékekről azonban nincs szükség két külön számlára.
Természetesen folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt. Amennyiben regisztrációja sikeres, visszaigazoló e-mailt kap. Amint az adatait ellenőriztük, kap egy újabb e-mailt, amelyben megerősítjük, hogy minden rendben ment és a pénzösszeget átutaljuk az Ön által megadott bankszámlára. Ha az adatok ellenőrzése során azt vesszük észre, hogy azok még hiányosak, természetesen felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Alternatívaként bármikor ellenőrizheti az állapotot a MyFestool fiókjában.
Sajnos az akcióban történő részvétel számla nélkül nem lehetséges.
Javasoljuk, hogy ellenőrizze az állapotot MyFestool fiókjában. Ha ott semmi sem jelenik meg, kérjük, küldjön egy e-mailt a customerservice@festool.hu címre. Ellenőrizni fogjuk, hogy sikerült-e a termék regisztrációja.
Ebben az esetben kérjük, küldjön egy e-mailt a customerservice@festool.hu címre, és adja meg a regisztrációs számot.